streda 4. decembra 2013

Dawn of the Dandy

Pred pár dňami som stratila klobúk. Ten na fotke nižšie. Zostal vo vlaku a teraz sa vyváža ako správny čierny klobúk pasažier. Dnes, v behu na trolejbus s ušami zapchatými hudbou ma takmer opustil ďalší, našťastie okoloidúci dostatočne intenzívne pantomimicky upozorňovali na moju dekapitáciu deklobukáciu, takže nezostal chodníku napospas. A pán trolejbusár počkal, nuž z vďaky som naznačila také to klobúkovské pozdvihnutie. Je to vážna vec, veď v klobúku je celá hlava, 80 percent tepla, dva biele králiky a bohvie, čo ešte. Páni a dámy... držte si klobúky... 
 
 

2 komentáre:

  1. Ách. Páči sa mi tu.
    Tvoje fotky, myšlienky...(a obrázok v záhlaví)
    A chcem klobúk, už dlho predlho, len neviem nájsť ten pravý.
    Máš to tu najkrajšie ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za milé písmená... ktovie, možno sa raz k Tebe prikotúla nejaký stratený klobúk. Taký, pri ktorom nebudeš mať pocit ohrozenia všami, bacilami a cudzími myšlienkami, pokojne si ho usadíš na hlavu a zrazu bude celkom Tvoj;)

    OdpovedaťOdstrániť